Kako sam postao superjunak

srijeda , 27.01.2016.

PIŠE: TONI

Sandru sam upoznao kada sam se preko student-servisa zaposlio u jednoj telekom firmi. Ja sam preko telefona glumio servisera sa evergreenima poput: "Isključite i ponovo uključite uređaj" i "Došlo je do greške na optičkoj mreži, popravak je u tijeku". Sandra je bila voditeljica marketinga, dvanaest godina starija, crvenokosa, uvijek profesionalna dama. Šefica. Trebala su mi tri mjeseca staža da započnem ikakav neformalni razgovor s njom, no i tada je djelovala užurbano i nezainteresirano.

Jednog dana je iz vedra neba pitala: "Što treniraš?" Odgovorio sam protupitanjem: "Kako znaš da nešto treniram?" Prokomentirala je moje ruke, a ja sam se samo šeretski osmjehnuo, popio gutljaj kave ne skidajući pogled s nje i izašao iz kuhinje. Tada je počeo lov. Iako sam čitavo vrijeme vjerovao da ja lovim nju iz današnje perspektive mi se čini da je prije ona bila lovac, a ja lovina. Osmjesi, sitni dodiri i igranje kosom su bili savršen odgovor na moje "nevine" šale i aluzije. Sve dok jednog dana nije odlučila provjeriti da li blefiram kada govorim da nemam uzalud tako jaku vilicu riječima: "Ne vjerujem dok se ne provozam".

Tu noć se provozala. Dovoljno dugo, da je išla autom stigla bi iz Zagreba u Zadar. No nije bilo auta. Samo moja kreativnost, tople usne i lutajući jezik. Njenu profesionalnu hladnoću je zamijenila vrućina, ubrzano disanje i uzdasi. Prolazila je prstima kroz moju kosu i drhtala dok sam ja marljivo gradio svoju priču poljupcima ispod pupka, škakljenjem njenih prepona vrhom jezika, laganim cuclanjem usana i kruženjem oko klitića. Nisam žurio, izazivao sam svaku reakciju koju mogu dobiti. Izluđivao sam ju koliko god sam mogao. A ona je to nagradila predivnim glavnim jelom za ego svakog muškarca: snažnim, glasnim orgazmom. Uzvratio sam skupljanjem svake kapi njenih slatkih sokova i svoju radišnost zapečatio poljupcem na venerinom brežuljku od kojeg se sva naježila.

S velikim osmijehom od uha do uha se okrenula prema meni i šapnula: "Wow, mali... Ti bi ovo trebao raditi profesionalno. Ionako ne znaš ništa popraviti preko telefona."
Nasmijao sam se i u šali rekao: "Da, vjerojatno bih ostvario blistavu karijeru."

Who would have guessed...




(yeuphonic.com)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.